eMail : post@skikunstforening.no / Adr: Skolebakken 2, 1408 Kråkstad

Nytt styre i Ski Kunstforening

Nytt styre er på plass i Ski Kunstforening. Styret gleder seg veldig til å utvikle foreningen og skape kunstglede for alle i Ski og omegn. Her er et bilde fra siste styremøte. Helt til venstre er Roberta Pimentel med Anne-Ma Brevig ved sin side. I midten er ny styreleder Marika Lejon med Tina Schem Kirkeeng mot høyre. Helt til høyre er Margrete Wiig som eneste gjenværende medlem fra forrige styre.

Nye nettsider og nye ideér!

Mye skal på plass og det er mye å sette seg inn i. Forrige styreleder, Ellen-Ane Aspestrand, satt i hele 18 år og gjorde en formidabel jobb. Vi takker henne for innsatsen og er veldig glade for at hun skal holde oss litt i hånden, til styret etter hvert skal klare seg på egen hånd. Alle de 18 årene er nå lagt i hyller på styrerommet og på minnepinner. Historien tar vi med videre, men det skal også skje mye nytt. Ny styreleder jobber til daglig med digital markedsføring og har laget nye nettsider for kunstforeningen. Vi håper at vi med vårt engasjement kan bidra til å spre masse kunstglede i Ski og omegn. Vi ønsker også å inkludere unge, og har på planen vår å arrangerer spennende kurs for både de unge og mer erfarne.

Ta kontakt!

Hvis du vil bli medlem kan du sjekke ut denne siden: Bli medlem i Ski Kunstforening

Det koster kun 25,- kr i måneden (300,- kr per år). Fordelen med å være medlem, er at du får tilbud på kurs og mulighet til å bidra i foreningens arbeid og utstillinger. Noen av våre aktiviteter er kun for medlemmer. Så vil du selvsagt dra nytte av å være en del av fellesskapet i ditt nærmiljø med folk som setter pris på kunst. Du trenger ikke være kunstner selv.

Dersom du er kunstner selv og ønsker å stille ut, eller dersom du ønsker å holde kurs, kan du sende en e-post til: utstilling@skikunstforening.no