eMail : post@skikunstforening.no / Adr: Skolebakken 2, 1408 Kråkstad

Personvernerklæring

Denne personvernerklæringen gjør rede for Ski Kunstforenings håndtering av personopplysninger som samles inn for å utøve våre tjenester overfor medlemmer i kunstforeningen og andre vi jobber med.

Behandlingsansvarlig for personopplysninger i Ski Kunstforening er styret. Henvendelser for innsyn i, retting av eller sletting av personopplysninger kan rettes til:

Ski Kunstforening
Skolebakken 2, 1409 Kråkstad
post@skikunstforening.no
telefon 45 42 09 70

Medlemmer i foreningen

Fra medlemmer i Ski Kunstforening lagrer vi navn, adresse, telefonnummer, fødselsdato, personnummer og e-postadresse. Kontaktinformasjonen brukes til å sende ut relevant informasjon til medlemmene våre, slik at de skal kunne oppfylle forpliktelser og utnytte fordelene ved medlemskapet i foreningen.

E-post

Du kan gjerne sende e-post til oss, men husk at alle virksomheter er sårbare for datatyveri. Du bør derfor ikke sende sensitivt innhold per e-post. Om vi mottar sensitive personopplysninger på e-post fra deg, behandler vi e-posten i henhold til innhold og sletter den straks.

Nyhetsbrev

Alle som ønsker det kan melde seg på som mottaker av vårt månedlige nyhetsbrev. For at vi skal kunne sende deg nyhetsbrev må du registrere din e-postadresse hos oss. Ski Kunstforening bruker Mailchimp som leverandør av nyhetsbrevtjenesten. Adresselistene eies av Ski Kunstforening, og deles ikke med andre. Du kan når som helst melde seg av nyhetsbrevet ved å trykke på utmeldingslenke i e-posten, eller ved å kontakte oss.

Facebook og Instagram

Om Facebook-brukere som liker, følger eller interagerer med Ski Kunstforeningers Facebook-side eller Instagram-konto vil vi via Facebooks innsiktsverktøy få tilgang til anonymiserte data for eksempel om alder, kjønn, bosted, interesser etc. Ski Kunstforening bruker den aggregerte statistikken om våre brukere til å forbedre innholdet på Facebook-siden og i annonsering på Facebook og Instagram, slik at innholdet skal bli mer relevant for målgruppen vår. Dataene vi får innsyn i innholder ikke informasjon som identifiserer enkeltpersoner, men er av typen «Kvinner og menn i alderen 25–34 år, som bor i Ski og liker kunst».